Objednané produkty mohou být vráceny, zrušeny nebo vyměněny pouze v následujících případech:
1. Pokud dodané produkty neodpovídají těm, které si zákazník objednal. Považuje se za nesoulad a vrácení nebo výměna může být schválena pouze tehdy, pokud dodaný rostlinný druh se liší od objednaného zákazníkem. V tomto případě bude produkt vyměněn do 48 hodin od podání žádosti zákazníka a po vrácení nesprávného produktu.
2. Zákazník má právo na reklamaci do 48 hodin od převzetí rostlin, pokud jsou zvadlé, uhynulé nebo vykořeněné při převzetí.
3. Zákazník má právo zrušit smlouvu uzavřenou na dálku bez povinnosti odškodnění nebo sankcí a bez udání důvodu, a to do 14 pracovních dnů od převzetí, pokud objednané produkty budou vráceny v nezměněném stavu, ve kterém byly převzaty, a nebyly použity – uvedeno v čl. 55 Zákona o ochraně spotřebitele. Náklady na kurýrní služby hradí zákazník a jsou prováděny kurýrní službou Econt.
4. Pokud nebyl dodržen termín doručení.
5. Vrácení částky za zaplacené objednávky bankovním převodem probíhá do 14 dnů. Lhůta začíná běžet po obdržení vrácených produktů od zákazníka a po poskytnutí bankovního účtu zákazníka prostřednictvím e-mailu. Náklady na kurýrní služby hradí zákazník a jsou prováděny kurýrní službou Econt.
6. Náklady na vrácení zrušené a nepřijaté objednávky hradí zákazník.
7. Ve všech případech uvedených v čl. 50, čl. 51, čl. 54 a čl. 55 Zákona o ochraně spotřebitele a čl. 4 Zákona o elektronickém obchodu. Mimo výše uvedené případy nemá zákazník právo odmítnout převzetí a zaplacení produktů z podané objednávky.